• cut-e's produkter är valida:
    de mäter rätt saker på rätt sätt.

"cut-e vet verkligen vad de gör:
    de driver innovation inom online-testning."
  • cut-e's verktyg är smarta
    effektiva, snabba, med exakta resultat.

"cut-e har förmågan att omsätta idéer i verktyg och lösningar."

• cut-e är en
    pålitlig
    partner

"cut-e är professionella, sympatiska och ger alltid bra service."

• Nya länder, nya
    utmaningar
    - inga problem för cut-e

"cut-e är en av få partners som kan hjälpa oss implementera HR-standarder i olika länder och på olika språk."
  • cut-e är världsledande inom arbetspsykologisk testning över internet för rekrytering, urval och personalutveckling.
  • cut-e genomför årligen över 4 miljoner testningar i över 70 länder på fler än 40 språk.
  • cut-e kombinerar evidensbaserade arbetspsykologiska test, innovativ teknik och relaterade konsulttjänster för att skapa värde och nytta för individer, företag och organisationer.

Systemavbrott

På onsdagen den 5e augusti kl 17-19 kommer mapTQ att vara stängt för både kandidater och administratörer på grund av en planerad systemuppdatering.

cut-e öppnar nytt kontor i Malmö!

Vi växer så det knakar, och eftersom cut-e alltid strävar efter att ge våra kunder bästa möjliga service öppnar vi efter sommaren ett kontor i Malmö.

För att välkomna alla anordnar vi ett gratis frukostseminarium den 18 september på temat "Testa först och fråga sen". Mer information om detta hittar du under event

Den första öppna certifieringsutbildningen i Malmö kommer äga rum i  den 29-30 oktober med uppföljningsdag den 17 november.

Om du vill veta mer, kontakta johan.lundberg(at)cut-e.se, som kommer vara huvudansvarig på det nya kontoret.

Under hösten kommer vi anordna flertalet spännande frukostseminarier och event som du inte bör missa:

• 28 augusti - Dyslexi i arbetslivet (frukostseminarium)
  • 3 september - International Networking Event (eftermiddagsevent med efterföljande mingel)
  • 18 september - Testa först och fråga sen (frukostseminarium i Malmö)

Mer information kommer snart, men anmäl ditt intresse redan nu till simon.fagernas(at)cut-e.se

Bli DNV GL-certifierad rekryterare

Den 12-13 oktober håller cut-e en förberedande utbildning som syftar till att ge bästa möjliga förutsättningar för att klara DNV GLs certifieringsprov. DNV GL, som är ett av världens främsta certifieringsorgan, ligger bakom denna kvalitetssäkring av rekryterarens kompetens. Certifikatet är ett utmärkt sätt för dig som rekryterare att kunna garantera din kompetens och seriositet mot uppdragsgivare och kunder.

March 19, 2015

Vi är glada att kunna berätta att cut-e har tilldelats ISO/IEC 27001 certifikat från Information Security Management System (ISMS) gällande informationssäkerhet. I praktiken innebär det att vi kan garantera att kunders känsliga uppgifter är säkra och skyddade.

cut-e har som en del i utvecklandet av stabila och tillförlitliga psykometriska instrument genomgått en grundlig revision och granskning av den oberoende organisationen TÜV PROFICERT vilket lett till erhållandet av den här utmärkelsen.

FAQ: HR-utmaningar

Hur kan du göra smärtfria kravspecifikationer för bättre beslut inom HR? cut-e ser till att du kan göra enkla och avancerade tjänstebeskrivningar.