• cut-e slider valid

cut-e's produkter är valida:
    de mäter rätt saker på rätt sätt.

"cut-e vet verkligen vad de gör:
    de driver innovation inom online-testning."
  • cut-e's verktyg är smarta
    effektiva, snabba, med exakta resultat.

"cut-e har förmågan att omsätta idéer i verktyg och lösningar."

• cut-e slider preferred

cut-e är en
    pålitlig
    partner

"cut-e är professionella, sympatiska och ger alltid bra service."
  • cut-e slider international

Nya länder, nya
    utmaningar
    - inga problem för cut-e

"cut-e är en av få partners som kan hjälpa oss implementera HR-standarder i olika länder och på olika språk."
cut-e
  • cut-e är världsledande inom arbetspsykologisk testning över internet för rekrytering, urval och personalutveckling.
  • cut-e genomför årligen över 7 miljoner testningar i över 70 länder på fler än 40 språk.
  • cut-e kombinerar evidensbaserade arbetspsykologiska test, innovativ teknik och relaterade konsulttjänster för att skapa värde och nytta för individer, företag och organisationer.

cut-e lanserar nytt verktyg för utveckling av ledningsgrupper

Nu lanserar cut-e sitt verktyg för att bedöma och utveckla ledningsgruppers effektivitet: effect. Med hjälp av effect identifieras faktorer hos ledningsgruppen som påverkar prestationen, och gruppen får konkret information om styrkor och utvecklingsområden. Frågeformuläret är resultatet av forskningsprojektet "Effektivitet i Ledningsgrupper", som docent Henning Bang har arbetat med sedan 2001 vid universitetet i Oslo.

Den 19 maj håller vi vår första certifieringsutbildning i verktyget, och den 10 juni kommer Henning Bang till Stockholm för att berätta mer under ett kostnadsfritt frukostseminarium. Intresserad? Kontakta cut-e support.

Vill du bli bättre på att intervjua? Eller behöver du fräscha upp dina kunskaper i cut-es tester och system?

Den 2 juni bjuder vi in till en utbildningsdag uppdelat på två block:

• Förmiddagen, kl 09-12, ägnas åt uppdatering och födjupning i cut-es tester och system. Testtolkning, teståterkoppling och nyheter från cut-e är några av av punkterna på agendan.
  • Eftermiddagen, kl 13-16, inriktar sig mot intervjuteknik. Här består agendan bla. av praktiska övningar och de senaste forskningsrönen om intervjuteknik.

Du kan anmäla dig till ett av de två blocken eller båda. För mer info, klicka här