• cut-e's produkter är valida:
    de mäter rätt saker på rätt sätt.

"cut-e vet verkligen vad de gör:
    de driver innovation inom online-testning."
  • cut-e's verktyg är smarta
    effektiva, snabba, med exakta resultat.

"cut-e har förmågan att omsätta idéer i verktyg och lösningar."

• cut-e är en
    pålitlig
    partner

"cut-e är professionella, sympatiska och ger alltid bra service."

• Nya länder, nya
    utmaningar
    - inga problem för cut-e

"cut-e är en av få partners som kan hjälpa oss implementera HR-standarder i olika länder och på olika språk."

Vad gör vi?

• cut-e är världsledande inom arbetspsykologisk testning över internet för rekrytering, urval och personalutveckling.
  • cut-e genomför årligen över 4 miljoner testningar i över 70 länder på fler än 40 språk.
  • cut-e kombinerar evidensbaserade arbetspsykologiska test, innovativ teknik och relaterade konsulttjänster för att skapa värde och nytta för individer, företag och organisationer.

cut-e tilldelas ISO/IEC 27001 certifikat från Information Security Management System (ISMS) gällande informationssäkerhet

March 19, 2015

Vi är glada att kunna berätta att cut-e har tilldelats ISO/IEC 27001 certifikat från Information Security Management System (ISMS) gällande informationssäkerhet. I praktiken innebär det att vi kan garantera att kunders känsliga uppgifter är säkra och skyddade.

cut-e har som en del i utvecklandet av stabila och tillförlitliga psykometriska instrument genomgått en grundlig revision och granskning av den oberoende organisationen TÜV PROFICERT vilket lett till erhållandet av den här utmärkelsen.

cut-e's seminarium om narcissism i arbetslivet uppmärksammas i media

Espen Skorstad, VD för cut-e Norge och författare till boken "Rätt person på rätt plats: psykologiska metoder för rekrytering och ledarskapsutveckling", gästade Stockholm i april för att hålla i cut-e's frukostseminarium om narcissism i arbetslivet. Seminariet var väldigt uppskattat och har nu sammanfattats i en artikel i Metro.

Jakob Andrén från cut-e har även gjort en målande beskrivning av narcissism och hur den kan ta sig uttryck i arbetslivet i ett inlägg på HR-bloggen

FAQ: HR-utmaningar

Hur kan vi förbättra vår säljstyrka och fokusera på de områden som kommer att göra störst skillnad? cut-e hjälper er att identifiera och utveckla det som era säljare behöver för att lyckas.